Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Δημήτρης Καλαντζής - Το ποίημα

Δημήτρης Καλαντζής - Το ποίημα

Ο Δημήτρης Θ. Καλαντζής, μουσικός και τραγουδοποιός, με προϋπηρεσία σε συγκροτήματα (Φατμέ) και συμμετοχή σε άλλες ορχήστρες, έχει μέχρι τώρα παρουσιάσει δικά του τραγούδια με τις φωνές του Γιώργου Μαργαρίτη, του Μανώλη Τοπάλη, της Κατερίνας Τσιρίδου, της Μαριώς του Λάμπρου Καρελά της Ντένιας Κουρούση και του Νίκου Ζιώγαλα.
Ολοκληρωμένο CD το "Κορώνα Γράμματα" που κυκλοφόρησε το 2010.

Το νέο ανεξάρτητο τραγούδι του "Το Ποίημα" το τραγουδάει ο ίδιος και, έχει παίξει όλα τα μουσικά όργανα (κιθάρα, μπάσο, μπουζούκι)
Πολύτιμη συνεργασία με τον συνθέτη Φάνη Δεικτάκη, που στο στούντιο του έγινε η ηχογράφηση


Το ποίημα

ποτέ δε μ' άγγιξε το χρήμα , ποτέ δε μ' άγγιξε η χλιδή
ούτε και έφαγα το ποίημα για ίσιο δρόμο και προκοπή .

refrain
εγώ τραβάω το δικό μου δρόμο ,
που είναι κόντρα με το νόμο .

ποτέ δε μ' άγγιξε η δόξα , ποτέ δεν είχα τέτοια λόξα
ούτε και θέλω να με ξέρουν , ούτε για μένα να υποφέρουν

refrain
εγώ τραβάω το δικό μου δρόμο ,
που είναι κόντρα με το νόμο .

ποτέ δε μ' άγγιξε η κρίση , χρόνια την έχω συνηθίσει
είμαι σκληραγωγημένος και με τη φτώχεια αγαπημένος .

refrain

εγώ τραβάω το δικό μου δρόμο ,
που είναι κόντρα με το νόμο .
 
musicmirror

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next page