Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

"Το ρεμπέτικο του Έβρου", του Πάνου Λαζίδη 🎤

''Το ρεμπέτικο του Έβρου΄΄
Ένα τραγούδι σε σύνθεση και εκτέλεση του Εβρίτη Πάνου Λαζίδη, το οποίο συνδυάζει το ροκ με παραδοσιακά και λαϊκά όργανα και δρόμους και δημιουργεί ένα αποτέλεσμα ιδιαίτερο.
Μουσική, στίχοι: Πάνος Λαζίδης
Φωνητικά, κιθάρα, μπάσο, πλήκτρα: Πάνος Λαζίδης
Έπαιξαν οι μουσικοί:
Γκάιντα: Τριαντάφυλλος Κωνσταντινίδης
Μπουζούκι: Κώστας Βελλιάδης
Ενορχήστρωση, μίξη, editing, mastering: Babis Chalkidis Studio Lyrikon
Παραγωγή video clip: mediadesign // e-evros.gr

Στίχοι
Ρεμπέτικο του Έβρου έγραψα απόψε
Και νοιώθω μία ευτυχία στην ψυχή
Καρδούλα μου χτυπάς και τον παλμό σου δίνεις
Η μελωδία δείχνει να ναι όμορφη.

 Οι σκέψεις μου σαν έρχονται
Σε θάλασσες με ταξιδεύουνε
Με λόγια δεν μπορώ να πω
Πατρίδα μου σε αγαπώ , μακριά σου πονώ.

 Ρεμπέτικο του Έβρου έγραψα απόψε
Με στίχο ροκ ψυχοπονιάρικο γλυκό
Μπουζούκι και κιθάρα γίνανε αδέρφια
Η γκάιντα τα κρατάει γερά από τα χέρια.

Στην άκρη αυτή του κόσμου ζω
Τιμή μου και καμάρι μου τρανό
Στα σπλάχνα σου μεγάλωσα
Θα δώσω ψυχή , αίμα ζωή , αν χρειαστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next page