Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2021

"Μ' Απαγόρευσαν Ρε Μάγκες": Ακούστε το νέο ρεμπέτικο τραγούδι του Κωνσταντίνου Κουτσαβάκη.

 Ο "Ρε Ματζόρε" ξαναχτυπά με το νέο τραγούδι «Μ’ Απαγόρευσαν Ρε Μάγκες».

Ο καλλιτέχνης του ρεμπέτικου τραγουδιού, Κωνσταντίνος Κουτσαβάκης, ο οποίος πριν λίγο καιρό έγινε viral με τη συνέντευξη που έδωσε στην ενημερωτική εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega», σχετικά με το «κορωνοπάρτι» που έκανε, για να παίξει παράνομα το «Ρε Ματζόρε» του, ξανά “χτυπάει” τώρα με ένα νέο τραγούδι που έχει τίτλο: “Μ’ Απαγόρευσαν Ρε Μάγκες”.

Χθες, μάλιστα, Πέμπτη 16/09, ο Κωνσταντίνος Κουτσαβάκης ήταν καλεσμένος στον ΣΚΑΪ και την εκπομπή Αταίριαστοι για να παρουσιάσει το νέο του τραγούδι «Μ’ Απαγόρευσαν Ρε Μάγκες».

Ακούστε το νέο του τραγούδι παρακάτω:

«Δεν γίνεται κάποιος να μου απαγορεύσει να παίξω το ρε ματζόρε για τη δικιά μου τη ζωή», είχε πει -μεταξύ άλλων- στην επική συνέντευξη στο MEGA, αναφέροντας πως τους είχε «καρφώσει» ο πρώην της κοπέλας του.

Έτσι, το «Ρε ματζόρε» του προκάλεσε ιντερνετικό ντελίριο και ο ρεμπέτης Θεσσαλονικιός το έκανε τραγούδι, με το οποίο αφηγείται με τον δικό του τρόπο την πανδημία και την ιστορία του.

Όπως ανέφερε στους Αταίριαστους, προσπαθεί και εκείνος να ενημερώνει τον κόσμο με τη δική του αλήθεια και με αντικειμενικό τρόπο.

«Στους στίχους μου μιλάω αντικειμενικά, δεν παίρνω θέση ούτε είμαι αρνητής του εμβολίου», δήλωσε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε πως κάνει επανεκτελέσεις τα παλιά και παραδοσιακά τραγούδια διότι του αρέσει η παραδοσιακή μουσική.

Παράλληλα, ο Κωνσταντίνος Κουτσαβάκης σημείωσε ότι πλέον επικρατεί διχόνοια σε σχέση με τον εμβολιασμό, ενώ ανέφερε ότι νόσησε και ο ίδιος.

Αστειευόμενος, ανέφερε ότι βγήκε στην εκπομπή των Αταίριαστων για να τον δει και η μητέρα του που έχει να τον δει τρεις μήνες δίνοντας του χαιρετισμούς του.

«Εδώ είμαι μάνα, οι κύριοι δεν μου έβαλαν να φάω πρωινό, ένα τσαγάκι και αυτό πήγα και το πήρα μόνος μου», είπε χαριτολογώντας.

“Μ’ Απαγόρευσαν Ρε Μάγκες” (Στίχοι)

“Μ απαγόρευσαν ρε μάγκες
Να τα πίνω να γλεντώ
Στις ταβέρνες δεν αφήνουν
Εγώ να τους τραγουδώ
Γιατί έτσι θεωρούνε
Μεταδίδω τον ιό
Δεν πειράζει θα το βρούνε
Απ’ τον ίδιο τον Θεό 

Άφησαν τις τηλεοράσεις
Και τα πάνελ ανοιχτά
Λες και μας νοιάζει για να δούμε
Το δελτίο στις εφτά
Κι έχουνε φυλακισμένο
Όλον τούτο τον ντουνιά
Γιατί βλέπουνε τον κόσμο
Που ποτέ δεν αντιδρά

Τώρα άνοιξαν ρε μάγκες
Για να φέρουν τουρισμό
Και μας άνοιξαν με μέτρα
Και με φουλ περιορισμό
Κι αν τους κάνεις το χατίρι
Με τον εμβολιασμό
Θα σου δώσουμε ρε φίλε
150 ευρώ”


Πηγή: www.neolaia.gr


 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next page