Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020

Μάρκος Βαμβακάρης: Το μουσικό φαινόμενο που τρέχει στο DNA μας.

Μάρκος Βαμβακάρης

Μια νέα, φρέσκια ματιά στη ζωή και στο έργο του θρυλικού ρεμπέτη περιέχει το ντοκιμαντέρ του Νίκου Σκαρέντζου που έκανε την πρεμιέρα του στο 5ο Διεθνές Φεστιβάλ Καστελλορίζου Beyond Borders προκαλώντας χαρά και συγκίνηση σε όσους το είδαν

«Τράβηξε η καρδιά μου να γράψω την ιστορία μου. Θέλω να την ιδώ γραμμένη και να τη διαβάσω απ’ την αρχή ως το τέλος σα να ήταν κάποιου άλλου. Πιστεύω πως έτσι θα ξεθυμάνει το φούσκωμα της καρδιάς που μου σταλάξανε τόσα πολλά και διάφορα, τέτοια που ο καθένας δεν θα ήθελα να τα ‘χει στη δική του ιστορία. Εχω σκοπό να τη δημοσιεύσω κιόλας την ιστορία μου».

Το ‘πε και το ‘κανε. Γιατί με αυτά τα παραπάνω λόγια αρχίζει η αυτοβιογραφία του Μάρκου Βαμβακάρη (εκδόσεις Παπαζήση), στη συγγραφή της οποίας συνέβαλε με την πένα της η Αγγελική Βέλλου-Κάιλ, από τη στιγμή που το φθινόπωρο του 1967, κάνοντας μια έρευνα για το ρεμπέτικο τραγούδι, συνάντησε τον θρυλικό ρεμπέτη στην οδό Οφρυνίου 35 στα Ασπρα Χώματα της Κοκκινιάς…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next page