Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Μπουζούκι : Γιάννης Χαραλαμπάκης

giannis-xaralampakis

 
Ioannis Tsiantis
ΣΑΝ ΑΠΟΚΛΗΡΟΣ ΓΥΡΙΖΩ
Μουσική - Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μπουζούκι : Γιάννης Χαραλαμπάκης
Μπουζούκι : Νικόλας Τριήρης
Μπουζούκι : Γιάννης Τσιαντής
Κιθάρα-Τραγούδι : Φώτης Τσορανίδης
Φυσαρμόνικα : Κώστας Βλαχόπουλος
Βιολί : Βαγγέλης Χαλάς
Kahon : Σπύρος Μαυροδημητράκης


Σαν απόκληρος γυρίζω
Στην κακούργα ξενιτιά
Περιπλανώμενος δυστυχισμένος
Μακριά απ' της μάνας μου την αγκαλιά

Κλαίνε τα πουλιά για αέρα
Και τα δέντρα για νερό
Κλαίω μανούλα μου κι εγώ για σένα
Που έχω χρόνια για να σε ειδώ

Χάρε, πάρε τη ψυχή μου
Ησυχία για να βρω
Αφού το θέλησε η μαύρη μοίρα
Μες τη ζωή μου να μη χαρώ
 
  

 
,
 
Ioannis Tsiantis
Tο συγκρότημα «ΛΑΒΥΡΥΘΜΟΣ» αποτελούν οι:
Νικόλας Τριήρης -Τρίχορδο μπουζούκι
Γιάννης Τσιαντής -Τρίχορδο μπουζούκι, μαντολίνο, μπαγλαμάς, τραγούδι
Γιάννης Χαραλαμπάκης -Τρίχορδο μπουζούκι, λαούτο, τραγούδι
Φώτης Τσορανίδης - Κιθάρα, κόρνο, τραγούδι
Κώστας Βλαχόπουλος - Φυσαρμόνικα
Βαγγέλης Χαλάς - Βιολί
Θοδωρής Μαραϊδώνης - Κοντραμπάσο
Σπύρος Μαυροδημητράκης - Κρουστά
Τζέλα Κουπετώρη -- Τραγούδι

Στίχοι: Χάρης Λεμονόπουλος
Μουσική: Χάρης Λεμονόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Αφεντούλα Ραζέλη


Πόσες φορές δε βίασα τον εαυτό μου
για να τον πείσω πως μαζί δε θα ταιριάζαμε,
να κάνουμε χωριό, που λες,
άκου τα τώρα και μην κλαις
γιατί χωρίς τον ξενοδόχο λογαριάζαμε,
να κάνουμε χωριό, που λες,
άκου τα τώρα και μην κλαις
γιατί χωρίς τον ξενοδόχο λογαριάζαμε.

Συχνά-πυκνά επέφταμε κι οι δυο στη γκρίνια
και χίλιες δυο πικρές κουβέντες αραδιάζαμε,
πάντοτε 'πάνω στο θυμό
μιλούσαμε για χωρισμό,
γιατί χωρίς τον ξενοδόχο λογαριάζαμε,
πάντοτε 'πάνω στο θυμό
μιλούσαμε για χωρισμό,
γιατί χωρίς τον ξενοδόχο λογαριάζαμε.


Εξεγελούσαμε, που λες, τον εαυτό μας
γιατί ποτέ μες στην καρδιά μας δεν κοιτάζαμε,
κάναμε λάθη φοβερά
και πέσαμε στη συμφορά,
αφού χωρίς τον ξενοδόχο λογαριάζαμε,
κάναμε λάθη φοβερά
και πέσαμε στη συμφορά,
αφού χωρίς τον ξενοδόχο λογαριάζαμε.
 
http://i.ytimg.com/vi/C2gfY5J6adM/hqdefault.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next page