ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
Μέτα το χθεσινό περιστατικό σε κατάστημα με ζωντανή μουσική όπου και
τελικά συμμετείχα , αποφάσισα να γράψω το παρακάτω κείμενο προς
ενημέρωση όλων και στο τέλος δηλώνω τι θα κάνω από εδώ και πέρα σχετικά
με τέτοιου είδους προβλήματα και το Aptaliko.gr που ίδρυσα, δημιούργησα
και λειτουργώ εδώ και 3-4 χρόνια προς υποστήριξη των πελατών, των
μουσικών αλλά και των χώρων όπου λειτουργούν.Ο λόγος που στο συγκεκριμένο άρθρο δεν αναφέρω το όνομα του συγκεκριμένου χώρου, είναι πρώτον διότι ο συγκεκριμένος δε χρησιμοποιεί την τεχνολογία οπότε δεν μπορεί να συμμετάσχει και να σχολιάσει και επίσης διότι έμενα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει το ποιος … αλλά το τι κάνει και αυτό γενικευμένα πρέπει κάποια στιγμή να συζητηθεί σοβαρά.
‘’Εχθές το βράδυ από τις οκτώ και μετά οι επισκέψεις και τα τηλέφωνα
σπίτι μου δίνουν και παίρνουν μέχρι τελικά να με ψήσει κάποιος να βγω
βόλτα προς τα μαγαζιά για να ακούσουμε κανένα φίλο. Αποφάσισα λοιπόν να
επισκεφτώ ένα χώρο του οποίου ο ιδιοκτήτης είχε επιδιώξει να με γνωρίσει
τηλεφωνικά και να συμπεριλάβω τα μουσικά προγράμματά του στην
ιστοσελίδα μου, άλλωστε εργάζονταν εκεί φίλοι μουσικοί που ήθελα να
συναντήσω.
Φυσικά και είναι αρκετοί πλέον οι μαγαζάτορες που θέλουν να με γνωρίσουν από κοντά … περισσότερο για να τους διαφημίσω και λίγοι για να δουν ποιος είναι αυτός ο Ρόδης που έχει κατασκευάσει μια ιστοσελίδα που τους αφορά και τόσο καιρό είναι ακόμα δωρεάν. Ο συγκεκριμένος μαγαζάτορας μου έκανε εντύπωση εξ αρχής και όταν τελικά ο ένας μουσικός από αυτούς που εργάζονται στο χώρο μου ανέφερε ότι του είπε πως εγώ δεν πάω στο χώρο του γιατί μάλλον θέλω να πληρωθώ για να πάω τότε είπα ας πεταχτώ να λύσω οποιαδήποτε ιδεοληψία μπορεί να έχει μιας και δεν του αντιλαμβάνεται το πασιφανές … ότι δηλαδή το Aptaliko.gr μέχρι τώρα συντηρείται αποκλειστικά από μένα και μια μουσικό η οποία ζει και εργάζεται ως μουσικός άλλα και σαν χορηγός εργασίας, εφόσον οικειοθελώς υποστηρίζει την ιστοσελίδα σεβόμενη τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται με σκοπό την εξυπηρέτηση των συμφερόντων τριών ομάδων ανθρώπων που λειτουργούν στον ίδιο χώρο: ΠΕΛΑΤΕΣ-ΜΟΥΣΙΚΟΙ-ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΧΩΡΩΝ (η σειρά προτεραιότητας είναι αυτή και πρέπει να τη σέβονται όσοι λειτουργούν μέσα στην ιστοσελίδα - κοινότητα… για να μπορέσει πχ. ένας μουσικός είτε μαγαζάτορας να την αντιληφθεί, πρέπει να υπερβεί τα δικά του συμφέροντα και να σκεφτεί πρώτα του Πελάτη. Το ίδιο ισχύει για κάθε μια από τις κατηγορίες σε σχέση με τις αντίστοιχες άλλες δύο). Εδώ καλώ και όποιον θεωρεί ότι μπορεί να υπερβεί τα συμφέροντα του να συμμετάσχει ενεργά μέσω του AptalikoEvents έτσι ώστε να λειτουργήσει ως φορέας καλής διεξαγωγής των εκδηλώσεων προς συμφέρον όλων. Όσοι και όποιοι θέλουν να συμμετάσχουν, ας στείλουν email στο info@aptaliko.gr.
Εν το μεταξύ συνεχίζω τη διήγηση του παραπάνω παραδείγματος:
Φτάσαμε στο μαγαζί μάλλον αργά. Μέσα ήταν γεμάτα 3-4 τραπεζάκια σε ένα χώρο για 35-40 άτομα. Οι μουσικοί μας υποδέχτηκαν χαμογελώντας, παίζοντας τοποθετημένοι μπροστά από ψυγείο, με χαμηλό φωτισμό και χωρίς μικρόφωνα. Στο διπλανό τραπέζι, ο ιδιοκτήτης … Καθίσαμε όσο το δυνατόν πιο κοντά στους μουσικούς και παραγγείλαμε τα ποτά μας, ρωτώντας εάν υπάρχει και φαγητό. Ένα κατοσταράκι τσίπουρο, δύο μπύρες Βεργίνα και μια σουρωτή στρώθηκαν στο τραπέζι, μαζί με ένα συνοδευτικό για το τσίπουρο σε ένα πιατάκι του γλυκού.
Παραγγείλαμε δύο μερίδες λουκάνικο, μια μπιφτέκι ένα πιατάκι με ελιές, όλα σε μικρά πιατάκια και χωρίς γαρνιτούρα, τα οποία και εξαφανίσαμε όταν σερβιρίστηκαν. Εκείνη τη στιγμή τσέκαρα τον κατάλογο που ήταν γραμμένος στον τοίχο και σκέφτηκα ότι διατηρεί σχετικά χαμηλές τιμές με μικρές βέβαια μερίδες … Ίσως να υπάρχει, σκέφτηκα, 2ευρω επιβάρυνση για τους μουσικούς. Δύο ώρες αργότερα, και καθώς το μαγαζί άδειασε, ζητήσαμε λογαριασμό, μιας και οι μουσικοί είχαν κουραστεί και έπαιζαν μόνο για εμάς. Η κοπέλα που έκανε το λογαριασμό, ακριβώς πριν έρθει στο τραπέζι μας να τον παραδώσει, σκύβει στον ιδιοκτήτη και το μόνο που άκουσα ήταν «40.00€» (δεν μπόρεσα να ακούσω παραπάνω). Αυτός έγνεψε θετικά, γεγονός που οδήγησε τη σκέψη μου στην έξτρα επιβάρυνση για τη μουσική. Η κοπέλα κατέφθασε ανακοινώνοντας τον τελικό λογαριασμό… 50.00€!
Χωρίς να δείξω καν ενοχλημένος, συγκεντρώνω το ποσό από όλους και τα αφήνω στο τραπέζι … Σε αυτό το σημείο, αποφάσισε να επέμβει ένας φίλος και να συζητήσει το θέμα, θεωρώντας ότι είναι πολλά. Του απάντησα ότι σίγουρα πρόσθεσε έξτρα επιβάρυνση, αφού θα έπρεπε να πληρώσει σωστά τους μουσικούς. Ζητήσαμε αναλυτικό λογαριασμό, σε μια προσπάθεια δικαιολόγησης του ποσού. Ερχόμενη, μας εξηγεί ότι έκανε λάθος και ήταν 45.00€ και εάν θέλουμε κιόλας θα μας κόψει και απόδειξη(!)εννοώντας ένα ακαταλαβίστικο χειρόγραφο….
2 λουκάνικα 13.00€
1 μπιφτέκι (ένα ήταν όντως) 6.00€
2 Βεργίνα 9.00€
1 κατοστάρι τσίπουρο 8.00€
1 σουρωτή 2.00€
Συνοδευτικό (ελιές και λοιπά) 7.00(?)
45.00€ με τα χίλια ζόρια!
Όλοι γνωρίζουμε ότι ο μουσικός πρέπει να πληρωθεί … και ότι φυσικά πρέπει να μπορεί να ανταπεξέλθει και το μαγαζί … Προτεραιότητα έχει όμως εδώ το να πληρωθεί ο μουσικός, διότι πρώτον, δουλεύει ως υπάλληλος και όχι κάθε μέρα, δεύτερον, έχει αφιερώσει αμέτρητες ώρες για να διαμορφώσει ρεπερτόριο και να μπορεί να υποστηρίξει τη δουλειά αυτή, τρίτον εργάζεται βραδινές ώρες και υπό πολύ δύσκολες συνθήκες, τέταρτον οφείλει να εκπαιδεύεται όλη του τη ζωή, πέμπτον γιατί αυτή η δουλειά είναι πνευματική και αρκετά εξειδικευμένη. Συνήθη χαρακτηριστικά των χώρων εργασίας των μουσικών είναι ωράρια δίχως επίσημο τέλος , χωρίς ηχητική κάλυψη, κακοί χώροι που αναπαράγουν συχνότητες οι οποίες καταστρέφουν τα αυτιά όλων, κακή ορατότητα της ορχήστρας, οπότε και χαμένη επικοινωνία της παράστασης, παρέμβαση πολλών ιδιοκτητών ως διαμορφωτές προγράμματος και ενορχηστρωτές ….
Υποστηρίζοντας τέτοιου είδους χώρους δε βοηθάμε ούτε τους μουσικούς … Ούτε τους ιδιοκτήτες να βελτιωθούν, παρ’ όλη τη συζήτηση που αναγκάστηκα να ξεκινήσω με το συγκεκριμένο, οποίος και έφτασε να έχει επιχειρήματα του τύπου «εδώ το μαγαζί έχει γίνει για πάρτη μου και εγώ όπου πάω άμα γουστάρω τα σκάω ….Προσπάθησα να του εξηγήσω πως ο ιδιοκτήτης έχει χρέος να μπαίνει στη θέση των μουσικών όπως και του προσωπικού άλλων τομέων που φιλοξενεί στο χώρο του, αλλά και των ανθρώπων που έρχονται να τους ακούσουν, εάν θέλει να λειτουργεί σωστά και επιτυχημένα ο χώρος του. Οφείλει να διαχωρίζει τη θέση και τον τρόπο πληρωμής των μουσικών -μια που μιλάμε για αυτούς- χωρίς να προσπαθεί να χωρέσει την πληρωμή τους «κρυφά» μέσα στο φαγητό και χωρίς να ξεκαθαρίζει στους πελάτες εάν υπάρχει έξτρα επιβάρυνση, ελάχιστη κατανάλωση, ή χρέωση εισόδου από την αρχή.
Αποφάσισα λοιπόν, να χρησιμοποιήσω το άρθρο αυτό σαν κάλεσμα, με σκοπό τη δημιουργία μιας κοινότητας, στην οποία το AptalikoEvents θα παραχωρηθεί, για να λειτουργήσει ως φορέας καλής διεξαγωγής εκδηλώσεων και να στηρίξει ενεργά εντός και εκτός ηλεκτρονικών δικτύων τη λαϊκή μουσική και κατά συνέπεια τα συμφέροντα των ομάδων που προανέφερα με τη σειρά προτεραιότητας που διατυπώθηκε. Ζητώ λοιπόν τη βοήθεια όσων πελατών καταρχήν ενδιαφέρονται να συμβάλλουν στο έργο, των μουσικών και των ιδιοκτητών καταστημάτων που παίζεται ζωντανή λαϊκή μουσική.
Σκοπός είναι η ίδρυση 3ων επιτροπών (των μουσικών, των πελατών και των ιδιοκτητών), σε καθεμιά από τις οποίες θα κατατίθενται τυχόν προβληματισμοί και ανάγκες , σε σχέση με την ιδιότητά τους έτσι ώστε να ξεκινήσουν ανοικτές συζητήσεις μέσα σε κάθε ομάδα αλλά και μεταξύ των τριών ομάδων, και να ξεκινήσει να υπάρχει μια αρχική ζύμωση και μια συνεργασία που θα έχει στόχο την επίλυση ουσιωδών προβλημάτων, τη βελτίωση των συνθηκών των χώρων που παίζεται η λαϊκή και παραδοσιακή μας μουσική, όπως και την απόπειρα εξεύρεσης της ισορροπίας μεταξύ των συμφερόντων των τριών διαφορετικών ομάδων και φυσικά η προστασία των ανθρώπων που παίζουν αυτή τη μουσική. Σίγουρα υπάρχουν ήδη και άλλες ομάδες που ασχολούνται με αυτό το είδος της μουσικής. Τους καλώ λοιπόν και αυτούς να συμμετάσχουν σε κάτι περισσότερο οργανωμένο και ολοκληρωμένο.
Πέραν των τριών επιτροπών, χρειάζεται κατά τη γνώμη μου και η δημιουργία δύο ακόμα ομάδων : Η 4η ομάδα είναι όλοι αυτοί που συνεργάζονται για την επιτυχία μιας παράστασης: Γραφίστες, κειμενογράφοι, φωτογράφοι, κινηματογραφιστές , ηχολήπτες, μαρκετίστες, μάνατζερ καλλιτεχνών, δημοσιογράφοι , παραγωγοί εκπομπών. Όσοι έχουν τέτοιου είδους ιδιότητες και ενδιαφέρονται, επικοινωνήστε μαζί μου για να συνταχτεί άμεσα ομάδα υποστήριξης των παραπάνω ομάδων. Σκοπός του AptalikoEventsείναι να απασχολήσει άτομα που τρέφουν ιδιαίτερη αγάπη για το είδος της μουσικής αυτής, και θα το κάνουν να λειτουργήσει σωστά. Θα προτιμηθούν άτομα από τον χώρο και τις οικογένειες των παραδοσιακών μουσικών έτσι ώστε να υποστηριχθούν με παραπάνω από έναν τρόπο οι οικογένειες αυτές. Φυσικά είναι καλοδεχούμενος οποιοσδήποτε έχει διάθεση να βοηθήσει!
Μηνυματάκι στο info@aptaliko.gr ώστε να μπορέσουμε να στήσουμε ένα δυνατό δίκτυο, που θα μπορέσει να υποστηρίξει την προσπάθεια της παράδοσης και της παραλαβής της παραδοσιακής μας μουσικής και των ανθρώπων που εμπλέκονται σε αυτή τη διαδικασία.
Τελειώνοντας, η 5η και επίτιμη ομάδα είναι αυτή των χορηγών. Ζητάμε και αναμένουμε την βοήθεια σας … Μπορεί να είναι οικονομική, ερασιτεχνική ή επαγγελματική εργασία για να καλύψει κενά θέσεων στην αρχή (δικηγόρος, λογιστής, σύμβουλος κτλ) … Οπότε είναι με χαρά δεκτός όποιος μπορεί πραγματικά να αγαπήσει τη μουσική, τους ίδιους τους μουσικούς και τους επιχειρηματίες, να σεβαστεί και να προσφέρει αρχικά τουλάχιστον χωρίς αντάλλαγμα πέραν της καλής διεξαγωγής μιας εκδήλωσης και από τις πλευρές (ιδιοκτήτης - μουσικοί - πελάτες)
Εγώ παραχωρώ το Aptaliko Events και τις υπηρεσίες μου (παρελθούσες και μελλοντικές)για την συμμετοχή σε αυτή την προσπάθεια για να στηθεί το όλο θέμα ….
Παρακαλώ κοινοποιήστε για να διαβαστεί και να βρεθούν ενδιαφερόμενοι για όλες τις ομάδες για την πρώτη ανοικτή και συλλογική συζήτηση σχετικά με όλα τα παραπάνω…. Θα περίμενα μια πιθανή παραπάνω διάδοση από όσους είναι μουσικοί διότι κάποιο μέρος ανθρώπων είναι στραμμένο ήδη σε εσάς και μια τέτοια προσπάθεια θα καρποφορήσει μόνο αν υποστηριχτεί από όλους μας!
Ευχαριστώ πολύ
Ρόδης
Φυσικά και είναι αρκετοί πλέον οι μαγαζάτορες που θέλουν να με γνωρίσουν από κοντά … περισσότερο για να τους διαφημίσω και λίγοι για να δουν ποιος είναι αυτός ο Ρόδης που έχει κατασκευάσει μια ιστοσελίδα που τους αφορά και τόσο καιρό είναι ακόμα δωρεάν. Ο συγκεκριμένος μαγαζάτορας μου έκανε εντύπωση εξ αρχής και όταν τελικά ο ένας μουσικός από αυτούς που εργάζονται στο χώρο μου ανέφερε ότι του είπε πως εγώ δεν πάω στο χώρο του γιατί μάλλον θέλω να πληρωθώ για να πάω τότε είπα ας πεταχτώ να λύσω οποιαδήποτε ιδεοληψία μπορεί να έχει μιας και δεν του αντιλαμβάνεται το πασιφανές … ότι δηλαδή το Aptaliko.gr μέχρι τώρα συντηρείται αποκλειστικά από μένα και μια μουσικό η οποία ζει και εργάζεται ως μουσικός άλλα και σαν χορηγός εργασίας, εφόσον οικειοθελώς υποστηρίζει την ιστοσελίδα σεβόμενη τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται με σκοπό την εξυπηρέτηση των συμφερόντων τριών ομάδων ανθρώπων που λειτουργούν στον ίδιο χώρο: ΠΕΛΑΤΕΣ-ΜΟΥΣΙΚΟΙ-ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΧΩΡΩΝ (η σειρά προτεραιότητας είναι αυτή και πρέπει να τη σέβονται όσοι λειτουργούν μέσα στην ιστοσελίδα - κοινότητα… για να μπορέσει πχ. ένας μουσικός είτε μαγαζάτορας να την αντιληφθεί, πρέπει να υπερβεί τα δικά του συμφέροντα και να σκεφτεί πρώτα του Πελάτη. Το ίδιο ισχύει για κάθε μια από τις κατηγορίες σε σχέση με τις αντίστοιχες άλλες δύο). Εδώ καλώ και όποιον θεωρεί ότι μπορεί να υπερβεί τα συμφέροντα του να συμμετάσχει ενεργά μέσω του AptalikoEvents έτσι ώστε να λειτουργήσει ως φορέας καλής διεξαγωγής των εκδηλώσεων προς συμφέρον όλων. Όσοι και όποιοι θέλουν να συμμετάσχουν, ας στείλουν email στο info@aptaliko.gr.
Εν το μεταξύ συνεχίζω τη διήγηση του παραπάνω παραδείγματος:
Φτάσαμε στο μαγαζί μάλλον αργά. Μέσα ήταν γεμάτα 3-4 τραπεζάκια σε ένα χώρο για 35-40 άτομα. Οι μουσικοί μας υποδέχτηκαν χαμογελώντας, παίζοντας τοποθετημένοι μπροστά από ψυγείο, με χαμηλό φωτισμό και χωρίς μικρόφωνα. Στο διπλανό τραπέζι, ο ιδιοκτήτης … Καθίσαμε όσο το δυνατόν πιο κοντά στους μουσικούς και παραγγείλαμε τα ποτά μας, ρωτώντας εάν υπάρχει και φαγητό. Ένα κατοσταράκι τσίπουρο, δύο μπύρες Βεργίνα και μια σουρωτή στρώθηκαν στο τραπέζι, μαζί με ένα συνοδευτικό για το τσίπουρο σε ένα πιατάκι του γλυκού.
Παραγγείλαμε δύο μερίδες λουκάνικο, μια μπιφτέκι ένα πιατάκι με ελιές, όλα σε μικρά πιατάκια και χωρίς γαρνιτούρα, τα οποία και εξαφανίσαμε όταν σερβιρίστηκαν. Εκείνη τη στιγμή τσέκαρα τον κατάλογο που ήταν γραμμένος στον τοίχο και σκέφτηκα ότι διατηρεί σχετικά χαμηλές τιμές με μικρές βέβαια μερίδες … Ίσως να υπάρχει, σκέφτηκα, 2ευρω επιβάρυνση για τους μουσικούς. Δύο ώρες αργότερα, και καθώς το μαγαζί άδειασε, ζητήσαμε λογαριασμό, μιας και οι μουσικοί είχαν κουραστεί και έπαιζαν μόνο για εμάς. Η κοπέλα που έκανε το λογαριασμό, ακριβώς πριν έρθει στο τραπέζι μας να τον παραδώσει, σκύβει στον ιδιοκτήτη και το μόνο που άκουσα ήταν «40.00€» (δεν μπόρεσα να ακούσω παραπάνω). Αυτός έγνεψε θετικά, γεγονός που οδήγησε τη σκέψη μου στην έξτρα επιβάρυνση για τη μουσική. Η κοπέλα κατέφθασε ανακοινώνοντας τον τελικό λογαριασμό… 50.00€!
Χωρίς να δείξω καν ενοχλημένος, συγκεντρώνω το ποσό από όλους και τα αφήνω στο τραπέζι … Σε αυτό το σημείο, αποφάσισε να επέμβει ένας φίλος και να συζητήσει το θέμα, θεωρώντας ότι είναι πολλά. Του απάντησα ότι σίγουρα πρόσθεσε έξτρα επιβάρυνση, αφού θα έπρεπε να πληρώσει σωστά τους μουσικούς. Ζητήσαμε αναλυτικό λογαριασμό, σε μια προσπάθεια δικαιολόγησης του ποσού. Ερχόμενη, μας εξηγεί ότι έκανε λάθος και ήταν 45.00€ και εάν θέλουμε κιόλας θα μας κόψει και απόδειξη(!)εννοώντας ένα ακαταλαβίστικο χειρόγραφο….
2 λουκάνικα 13.00€
1 μπιφτέκι (ένα ήταν όντως) 6.00€
2 Βεργίνα 9.00€
1 κατοστάρι τσίπουρο 8.00€
1 σουρωτή 2.00€
Συνοδευτικό (ελιές και λοιπά) 7.00(?)
45.00€ με τα χίλια ζόρια!
Όλοι γνωρίζουμε ότι ο μουσικός πρέπει να πληρωθεί … και ότι φυσικά πρέπει να μπορεί να ανταπεξέλθει και το μαγαζί … Προτεραιότητα έχει όμως εδώ το να πληρωθεί ο μουσικός, διότι πρώτον, δουλεύει ως υπάλληλος και όχι κάθε μέρα, δεύτερον, έχει αφιερώσει αμέτρητες ώρες για να διαμορφώσει ρεπερτόριο και να μπορεί να υποστηρίξει τη δουλειά αυτή, τρίτον εργάζεται βραδινές ώρες και υπό πολύ δύσκολες συνθήκες, τέταρτον οφείλει να εκπαιδεύεται όλη του τη ζωή, πέμπτον γιατί αυτή η δουλειά είναι πνευματική και αρκετά εξειδικευμένη. Συνήθη χαρακτηριστικά των χώρων εργασίας των μουσικών είναι ωράρια δίχως επίσημο τέλος , χωρίς ηχητική κάλυψη, κακοί χώροι που αναπαράγουν συχνότητες οι οποίες καταστρέφουν τα αυτιά όλων, κακή ορατότητα της ορχήστρας, οπότε και χαμένη επικοινωνία της παράστασης, παρέμβαση πολλών ιδιοκτητών ως διαμορφωτές προγράμματος και ενορχηστρωτές ….
Υποστηρίζοντας τέτοιου είδους χώρους δε βοηθάμε ούτε τους μουσικούς … Ούτε τους ιδιοκτήτες να βελτιωθούν, παρ’ όλη τη συζήτηση που αναγκάστηκα να ξεκινήσω με το συγκεκριμένο, οποίος και έφτασε να έχει επιχειρήματα του τύπου «εδώ το μαγαζί έχει γίνει για πάρτη μου και εγώ όπου πάω άμα γουστάρω τα σκάω ….Προσπάθησα να του εξηγήσω πως ο ιδιοκτήτης έχει χρέος να μπαίνει στη θέση των μουσικών όπως και του προσωπικού άλλων τομέων που φιλοξενεί στο χώρο του, αλλά και των ανθρώπων που έρχονται να τους ακούσουν, εάν θέλει να λειτουργεί σωστά και επιτυχημένα ο χώρος του. Οφείλει να διαχωρίζει τη θέση και τον τρόπο πληρωμής των μουσικών -μια που μιλάμε για αυτούς- χωρίς να προσπαθεί να χωρέσει την πληρωμή τους «κρυφά» μέσα στο φαγητό και χωρίς να ξεκαθαρίζει στους πελάτες εάν υπάρχει έξτρα επιβάρυνση, ελάχιστη κατανάλωση, ή χρέωση εισόδου από την αρχή.
Αποφάσισα λοιπόν, να χρησιμοποιήσω το άρθρο αυτό σαν κάλεσμα, με σκοπό τη δημιουργία μιας κοινότητας, στην οποία το AptalikoEvents θα παραχωρηθεί, για να λειτουργήσει ως φορέας καλής διεξαγωγής εκδηλώσεων και να στηρίξει ενεργά εντός και εκτός ηλεκτρονικών δικτύων τη λαϊκή μουσική και κατά συνέπεια τα συμφέροντα των ομάδων που προανέφερα με τη σειρά προτεραιότητας που διατυπώθηκε. Ζητώ λοιπόν τη βοήθεια όσων πελατών καταρχήν ενδιαφέρονται να συμβάλλουν στο έργο, των μουσικών και των ιδιοκτητών καταστημάτων που παίζεται ζωντανή λαϊκή μουσική.
Σκοπός είναι η ίδρυση 3ων επιτροπών (των μουσικών, των πελατών και των ιδιοκτητών), σε καθεμιά από τις οποίες θα κατατίθενται τυχόν προβληματισμοί και ανάγκες , σε σχέση με την ιδιότητά τους έτσι ώστε να ξεκινήσουν ανοικτές συζητήσεις μέσα σε κάθε ομάδα αλλά και μεταξύ των τριών ομάδων, και να ξεκινήσει να υπάρχει μια αρχική ζύμωση και μια συνεργασία που θα έχει στόχο την επίλυση ουσιωδών προβλημάτων, τη βελτίωση των συνθηκών των χώρων που παίζεται η λαϊκή και παραδοσιακή μας μουσική, όπως και την απόπειρα εξεύρεσης της ισορροπίας μεταξύ των συμφερόντων των τριών διαφορετικών ομάδων και φυσικά η προστασία των ανθρώπων που παίζουν αυτή τη μουσική. Σίγουρα υπάρχουν ήδη και άλλες ομάδες που ασχολούνται με αυτό το είδος της μουσικής. Τους καλώ λοιπόν και αυτούς να συμμετάσχουν σε κάτι περισσότερο οργανωμένο και ολοκληρωμένο.
Πέραν των τριών επιτροπών, χρειάζεται κατά τη γνώμη μου και η δημιουργία δύο ακόμα ομάδων : Η 4η ομάδα είναι όλοι αυτοί που συνεργάζονται για την επιτυχία μιας παράστασης: Γραφίστες, κειμενογράφοι, φωτογράφοι, κινηματογραφιστές , ηχολήπτες, μαρκετίστες, μάνατζερ καλλιτεχνών, δημοσιογράφοι , παραγωγοί εκπομπών. Όσοι έχουν τέτοιου είδους ιδιότητες και ενδιαφέρονται, επικοινωνήστε μαζί μου για να συνταχτεί άμεσα ομάδα υποστήριξης των παραπάνω ομάδων. Σκοπός του AptalikoEventsείναι να απασχολήσει άτομα που τρέφουν ιδιαίτερη αγάπη για το είδος της μουσικής αυτής, και θα το κάνουν να λειτουργήσει σωστά. Θα προτιμηθούν άτομα από τον χώρο και τις οικογένειες των παραδοσιακών μουσικών έτσι ώστε να υποστηριχθούν με παραπάνω από έναν τρόπο οι οικογένειες αυτές. Φυσικά είναι καλοδεχούμενος οποιοσδήποτε έχει διάθεση να βοηθήσει!
Μηνυματάκι στο info@aptaliko.gr ώστε να μπορέσουμε να στήσουμε ένα δυνατό δίκτυο, που θα μπορέσει να υποστηρίξει την προσπάθεια της παράδοσης και της παραλαβής της παραδοσιακής μας μουσικής και των ανθρώπων που εμπλέκονται σε αυτή τη διαδικασία.
Τελειώνοντας, η 5η και επίτιμη ομάδα είναι αυτή των χορηγών. Ζητάμε και αναμένουμε την βοήθεια σας … Μπορεί να είναι οικονομική, ερασιτεχνική ή επαγγελματική εργασία για να καλύψει κενά θέσεων στην αρχή (δικηγόρος, λογιστής, σύμβουλος κτλ) … Οπότε είναι με χαρά δεκτός όποιος μπορεί πραγματικά να αγαπήσει τη μουσική, τους ίδιους τους μουσικούς και τους επιχειρηματίες, να σεβαστεί και να προσφέρει αρχικά τουλάχιστον χωρίς αντάλλαγμα πέραν της καλής διεξαγωγής μιας εκδήλωσης και από τις πλευρές (ιδιοκτήτης - μουσικοί - πελάτες)
Εγώ παραχωρώ το Aptaliko Events και τις υπηρεσίες μου (παρελθούσες και μελλοντικές)για την συμμετοχή σε αυτή την προσπάθεια για να στηθεί το όλο θέμα ….
Παρακαλώ κοινοποιήστε για να διαβαστεί και να βρεθούν ενδιαφερόμενοι για όλες τις ομάδες για την πρώτη ανοικτή και συλλογική συζήτηση σχετικά με όλα τα παραπάνω…. Θα περίμενα μια πιθανή παραπάνω διάδοση από όσους είναι μουσικοί διότι κάποιο μέρος ανθρώπων είναι στραμμένο ήδη σε εσάς και μια τέτοια προσπάθεια θα καρποφορήσει μόνο αν υποστηριχτεί από όλους μας!
Ευχαριστώ πολύ
Ρόδης
Αναδημοσίευση από www.aptaliko.gr