Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Θωμάς Αστερίου: «Σταθερή αξία το ρεμπέτικο και το λαϊκό τραγούδι»

Θωμάς Αστερίου Ο Θωμάς Αστερίου – γνωστός και ως Μπαγιαντέρας – είναι μουσικός, στιχουργός και συνθέτης λαϊκών και ρεμπέτικων τραγουδιών. Έχει συμμετοχή  σε συνολικά 11 δίσκους  ενώ έχει συνεργαστεί με δεκάδες ερμηνευτές και μουσικοσυνθέτες.
Γεννημένος στο Μόναχο της Γερμανίας, έκανε τα πρώτα του βήματα στη μουσική σε ηλικία μόλις 10 ετών σε ένα ελληνικό ωδείο.
«Η μουσική που ακούγαμε ήταν το ερέθισμα ώστε να ξεκινήσω την ενασχόλησή μου με το μπουζούκι» λέει ο ίδιος. «Στη Γερμανία ακούγαμε τραγούδια του Καζαντζίδη ή του Διονυσίου και τα παλιά ρεμπέτικα. Αυτά ήταν τα ακούσματα που είχα ως παιδί. Ένα απόγευμα ο πατέρας μου μου πρότεινε να μάθω μπουζούκι. Εγώ δεν ήξερα τι ήταν το μπουζούκι. Το άκουγα στο ραδιόφωνο αλλά δεν ήξερα ούτε καν πως μοιάζει. Έτσι ξεκίνησα. Παράλληλα άρχισα να σκαλίζω και τους πρώτους μου παιδικούς στίχους. Στην εφηβεία ασχολήθηκα πιο εντατικά με την μουσική και την στιχουργική και όταν τελικά ήρθα στην Ελλάδα, όλο αυτό ωρίμασε ακόμη περισσότερο μέσα μου. Σιγά σιγά ξεκίνησα να παίζω σε κάποια μαγαζιά, σε συναυλίες και εκδηλώσεις».
Υποστηρίζει πως η μουσική είναι απαραίτητη για την παιδεία ενός ανθρώπου, αλλά και ευεργετική τόσο για αυτούς που παίζουν όσο και για αυτούς που ακούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next page