Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Η Αρετή Κετιμέ και οι «Μέτοικοι» σε μια μοναδική συνεργασία!


Το μουσικό σχήμα προετοιμάζει τον πρώτο δίσκο του και από αυτόν δεν θα μπορούσε να λείπει η κρυστάλλινη φωνή της Αρετής Κετιμέ…

Το «παραδοσιακό» είναι η νέα κυκλοφορία του μουσικού σχήματος «Μέτοικοι» που ένωσαν το ταλέντο τους με την Αρετή Κετιμέ η οποία ερμηνεύει μοναδικά το τραγούδι, σε μουσική και ενορχήστρωση του Κωνσταντίνου Πλακίδα και στίχους της Ευτυχίας Σκεύη.

Πρόκειται για ένα κομμάτι που αναφέρεται στην μουσική παράδοση του τόπου και είναι μια πρώτη γεύση από τον πρώτο δίσκο που θα παρουσιαστεί εν καιρώ από τους Μετοίκους.



Οι «Μέτοικοι» συγκροτήθηκαν το 2014 και το ρεπερτόριό τους περιλαμβάνει μεγάλους Έλληνες συνθέτες και στιχουργούς, καθώς και νεότερους σημαντικούς καλλιτέχνες δίνοντας έμφαση σε δικές τους ενορχηστρώσεις και διασκευές γνωστών τραγουδιών. Έχουν εμφανιστεί σε πολλούς χώρους στην Αιτωλοακαρνανία και γενικά στην επαρχία, αλλά και σε σημαντικές μουσικές σκηνές της Αθήνας (Γυάλινο μουσικό θέατρο, Αρχιτεκτονική).

Να σημειωθεί ότι οι «Μέτοικοι» έχουν ρίζες από την Κατοχή Μεσολογγίου, ενώ η Αρετή Κετιμέ από το Πεντάλοφο, με αποτέλεσμα οι συντελεστές του νέου τραγουδιού να γνωρίζουν αρκετά καλά την παραδοσιακή μουσική.
http://iaitoloakarnania.gr/2017/01/areti-ketime-ke-metiki-se-mia-monadiki-synergasia/
http://iaitoloakarnania.gr/2017/01/areti-ketime-ke-metiki-se-mia-monadiki-synergasia/
Μουσική: Κωνσταντίνος Πλακίδας
Στίχοι: Ευτυχία Σκεύη
Ερμηνεία: Αρετή Κετιμέ

Ηλεκτρική κιθάρα: Γιώργος Μεταξάς
Ηλεκτροακουστική κιθάρα: Κωνσταντίνος Πλακίδας
Κρουστά: Γιώργος Καλόκληρος
Μπάσο: Γιώργος Κανούτας
Τζουράς: Γιώργος Μεταξάς
Νέυ: Παναγιώτης Μήτσος
Βιολί: Παναγιώτης Καμζέλας
mixing/mastering: Sn’S Studio / Γιώργος μεταξάς
Παραγωγή/ενορχήστρωση: Κωνσταντίνος Πλακίδας

Στίχοι:

Ειν΄τα τραγούδια μου, Μαυριδερούλα μου
μανάδες άγρυπνες
ειν΄τα τραγούδια μου, αχ Νερατζούλα μου
λαμπάδες άσβηστες

Μια χαραυγή μας γέλασαν
τα ψεύτικα αηδονάκια
να τραγουδάμε θέλουνε
της πλάκας τραγουδάκια
να τραγουδάμε θέλουνε ωχ αμάν αμάν
της πλάκας τραγουδάκια

Ειν΄τα τραγούδια μου, γιαγιά γιαγιούλα μου
πουλάκια άστεγα
ειν΄τα τραγούδια μου, μικρή κοντούλα μου
λουλούδια αμάραντα
http://iaitoloakarnania.gr/2017/01/areti-ketime-ke-metiki-se-mia-monadiki-synergasia/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next page