Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Σταύρος Χαλιαμπάλιας: «Δεν θα έχει καμία αξία να γίνω ο μεγαλύτερος τραγουδιστής αλλά να έχω πάψει να είμαι άνθρωπος, να είμαι ο Σταύρος.»



Από και το mikrofwno.gr
Προέβαλε το ταλέντο του μέσα από την παραδοσιακή μουσική και δικαιώθηκε! Κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό το οποίο τον υπερψήφισε όχι μόνο για τη φωνή αλλά και για το ήθος που επέδειξε καθόλη τη διάρκεια του «The Voice 2». 

Αν για κάποιους ήταν άδικη η αποχώρησή του λίγο πριν τον μεγάλο τελικό, για τον Σταύρο Χαλιαμπάλια «σημασία έχει το ταξίδι, οι εμπειρίες, οι συγκινήσεις, η γνώση», όπως μας λέει χαρακτηριστικά. Το ταξίδι στο ελληνικό μουσικό στερέωμα μόλις ξεκίνησε γι’ αυτόν με ένα πρώτο υπέροχο ακουστικό δείγμα, από τη MINOS EMI, που κινείται στα μονοπάτια της παράδοσης. Γνωρίστε τον Σταύρο Χαλιαμπάλια μέσα από την εξαιρετική συνέντευξη που παραχώρησε για το Μικρόφωνο!
Εξαιρετικός στις blind auditions, εξαιρετικός εξίσου και στα lives του The Voice. Έφτασες όμως στην πηγή και δεν ήπιες νερό Σταύρο Χαλιαμπάλια καθώς αποχώρησες στον ημιτελικό. Ή μήπως για σένα στην προκειμένη περίπτωση δεν ισχύει, τελικά, αυτή η λαϊκή ρήση;
Σ.Χ.: Έφθασα στην πηγή αλλά εμένα, ούτως ή άλλως, δεν θα με περίμενε νερό εκεί αλλά αγιασμός, όπως είχε πει χαρακτηριστικά ο αγαπητός κύριος Λιάγκας! Πέρα από τα αστεία, θεωρώ ότι αποκόμισα πάρα πολλά από αυτή την πορεία μέχρι τον ημιτελικό στο «The Voice 2» και δεν μου έχει μείνει καμία πικρία ή παράπονο που δεν έφθασα στον τελικό. Άλλωστε, για να θυμηθώ τον Κ. Καβάφη, σημασία έχει το ταξίδι για την Ιθάκη και όχι αυτός καθαυτός ο προορισμός και εγώ θεωρώ ότι αυτό το ταξίδι ήταν γεμάτο εμπειρίες, συγκινήσεις και γνώση και άξιζε με το παραπάνω!
Τι ήταν εκείνο που σε παρακίνησε να λάβεις μέρος στο talent show;
Σ.Χ.: Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ιδέα για το talent show. Η συμμετοχή μου ήταν η έκπληξη που μου επιφύλαξε ο ξάδερφος μου, ο Αχιλλέας, που αποφάσισε μόνος του να στείλει την αίτηση συμμετοχής ερήμην μου, με την γνωστή συνέχεια. Αν με ρωτήσετε αν έκανε καλά, αποστασιοποιημένος τώρα πια από το παιχνίδι, θα σας απαντήσω σαφέστατα ναι, έκανε πολύ καλά, μου άρεσε πάρα πολύ και απόλαυσα κάθε του στιγμή!
Σε διέκρινε μια απίστευτη ευγένεια και ένα υποδειγματικό ήθος καθόλη τη διάρκεια του Voice. Ποια είναι εκείνα τα στοιχεία που θεωρείς εσύ πως σε κάνουν να ξεχωρίζεις σαν άτομο;
Σ.Χ.: Βασικά δεν πιστεύω ότι έχω κάτι που με ξεχωρίζει σαν άνθρωπο. Η ευγένεια, ο σεβασμός προς τον μεγαλύτερο ή το σοφότερο, η στο μέτρο του δυνατού μετριοφροσύνη και η αυτογνωσία όσο είναι αυτό εφικτό, δεν θεωρώ ότι είναι χαρακτηριστικά που με καθιστούν ξεχωριστό απο τους άλλους. Αυτά μου έμαθαν οι γονείς μου και οι δάσκαλοι μου, αυτά προσπαθώ να εφαρμόζω στη ζωή μου, όσο μπορώ. Εκπλήσσομαι που βασικά στοιχεία στην συμπεριφορά και στις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων απουσιάζουν και ταυτόχρονα, όταν εμφανίζονται, δημιουργούν έκπληξη αλλά και αρνητικά σχόλια πολλές φορές.
Μέσα από τις ζωντανές εμφανίσεις σου στο παιχνίδι έδειξες πως τιμάς την παράδοση. Άλλωστε, η φωνή σου συνηγορεί στο να ερμηνεύεις τέτοιου είδους κομμάτια. Αυτό το είδος ήταν και η πρώτη σου επαφή με τη μουσική και το τραγούδι;
Σ.Χ.: Η Βυζαντινή μουσική ήταν η πρώτη μου επαφή με την μουσική γενικότερα αλλά και το τραγούδι. Η γνωριμία μου με την παραδοσιακή μουσική ήρθε σαν φυσικό επακόλουθο, καθότι έχουν μεγάλη συγγένεια. Την λάτρεψα και όσο περισσότερο την μελετώ και εμβαθύνω σ΄αυτήν, τόσο περισσότερο ανακαλύπτω τον πλούτο που κρύβει μέσα της αλλά και την δυνατότητα να εκφράζει, ακόμη και τώρα, τις χαρές, τις λύπες, τα βάσανα αλλά και τους καημούς των ανθρώπων του τόπου μας. Όπως έχω ξαναπεί, δείξτε μου έναν Έλληνα ή Ελληνίδα, που δεν ρίγησε ή δάκρυσε ακούγοντας ένα τραγούδι απο τον τόπο του, ιδίως αν βρίσκεται μακριά απο αυτόν.
Τι αλλαγές έφερε στην ζωή σου η συμμετοχή σου στο The Voice;
Σ.Χ.: Θα ξεκινήσω με την σειρά. Πρώτον, γνώρισα και διδάχτηκα από εξαιρετικούς καλλιτέχνες όπως ήταν οι Coaches στο παιχνίδι. Δεύτερον, απέκτησα εξαιρετικές εμπειρίες και παραστάσεις από την συμμετοχή μου στο παιχνίδι αυτό, μαζί και την αναγνωρισιμότητα που μου προσέφερε. Τέλος, με έφερε στους κόλπους μιας μεγάλης μουσικής οικογένειας, όπως είναι η οικογένεια της «Minos EMI», που με αγκάλιασε και μου προσφέρει αφειδώς κάθε στήριξη και βοήθεια.
xaliampalias http://mikrofwno.gr/2015/12/stavros-chaliampalias-den-tha-echi-kamia-axia-na-gino-o-megaliteros-tragoudistis-alla-na-echo-papsi-na-ime-anthropos-na-ime-o-stavros/
Πλέον είσαι αναγνωρίσιμος από μεγάλη μερίδα κόσμου. Ποιες είναι οι μουσικές σου φιλοδοξίες από δω και στο εξής;
Σ.Χ.: Η αναγνωρισιμότητα που απολαμβάνω μετά το παιχνίδι δεν με έκανε ταυτόχρονα και καλύτερο καλλιτέχνη. Χρειάζεται πολύ δουλειά, επιμονή και υπομονή, προκειμένου να βελτιώνομαι συνέχεια, για να δικαιώσω όλους όσοι με στηρίζουν και πιστεύουν σε μένα. Έτσι λοιπόν, προσπαθώ να βελτιώνομαι μουσικά και ερμηνευτικά, τραγουδώντας και άλλα είδη πέραν του παραδοσιακού, με το οποίο έκανα την αρχική μου εμφάνιση. Σας υπόσχομαι, και αυτό το λέω με πλήρη γνώση, πολλές και ευχάριστες μουσικές εκπλήξεις στο μέλλον.
Δισκογραφικά και σε επίπεδο ζωντανών εμφανίσεων τι έχουμε να περιμένουμε από σένα;
Σ.Χ.: Έχει κυκλοφορήσει ήδη το πρώτο μου προσωπικό τραγούδι, με τίτλο «Έλα νύχτα μου», σε σύνθεση του κ. Ανδρέα Κατσιγιάννη και στίχους της κας Λίνας Δημοπούλου. Θα εμφανιστώ, στις 22 Δεκεμβρίου, στο «Ρυθμός stage» στην Ηλιούπολη, στο πρώτο μου προσωπικό live και προγραμματίζω διάφορες άλλες εμφανίσεις τις οποίες θα μου επιτρέψετε να μην τις συγκεκριμενοποιήσω καθότι, δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί οι ημερομηνίες. Επιδίωξή μου πάντως είναι, να σας απασχολώ μουσικά, όσο περισσότερο μπορώ!
Είσαι ένα παιδί με χαμηλό προφίλ. Η δημοσιότητα σε φοβίζει καθόλου;
Σ.Χ.: Δεν θα σας πω ψέμματα ότι δεν με ξάφνιασε η δημοσιότητα που απέκτησα, μετά την συμμετοχή μου στο παιχνίδι. Ασφαλώς και ήταν κάτι που το περίμενα. Με είχε προετοιμάσει γι΄αυτό η οικογένεια μου, καθώς ένα από τα κύρια πράγματα που ηχούν στα αυτιά μου πάντα από τα λόγια τους, είναι το «σεμνά και ταπεινά». Πέραν αυτού όμως, η ορμή με την οποία σε κατακλύζει, είναι πολύ εύκολο να σε παρασύρει ή και να σε καταπιεί κάποιες φορές. Θεωρώ ότι μέχρι στιγμής, έχω καταφέρει να είμαι ο εαυτός μου και να συμπεριφέρομαι σε όλους, όπως και πριν. Πιστεύω ότι, αν κάποιος κρατήσει χαμηλά το κεφάλι, βάλει υψηλούς στόχους και δουλέψει σκληρά και μεθοδικά, θα ανταμειφθούν οι κόποι του, χωρίς να εξαρτάται από τα σκαμπανεβάσματα της έκθεσής του στα φώτα της δημοσιότητας.
Ποια ήταν η καλύτερη συμβουλή που σου έδωσε η coach σου, η Δέσποινα Βανδή;
Σ.Χ.: Θυμάμαι χαρακτηριστικά τα λόγια της, σε μια στιγμή κατά την διάρκεια των ατελείωτων ωρών που είμασταν μαζί, πριν από τα lives ότι, στο ταξίδι αυτό για την καταξίωση και την επιτυχία να μην ξεχάσω ποτέ ποιος είμαι και να μην κάνω εκπτώσεις στις αξίες μου και στα πιστεύω μου. Δεν θα έχει καμία αξία να γίνω ο μεγαλύτερος τραγουδιστής αλλά να έχω πάψει να είμαι άνθρωπος, να είμαι ο Σταύρος. Αυτό είναι κάτι που χαράκτηκε στο μυαλό μου και θα προσπαθήσω να το κάνω πράξη σε όλη μου τη ζωή.

Κλείνοντας αυτή την κουβέντα μας και αναλογιζόμενος τα όσα συμβαίνουν γύρω μας, τι εύχεσαι για το νέο έτος και τις μέρες που έρχονται;
Σ.Χ.: Εύχομαι ειλικρινά, αυτά τα Χριστούγεννα και το Νέο Έτος, να φέρουν την ειρήνη και την γαλήνη στην ευρύτερη περιοχή μας και στην πατρίδα μας, καθώς και την αγάπη στις καρδιές μας. Βλέποντας όλοι μας τι συμβαίνει γύρω μας, θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι, μόνο ενωμένοι και αγαπημένοι μπορούμε να ξαναφέρουμε την πατρίδα μας στην θέση που της αξίζει. Θα πρέπει να σταματήσουμε να ζητάμε πάντα απο τους άλλους να κάνουν κάτι και να ξεκινήσουμε οι ίδιοι να διορθώνουμε τα πράγματα πρώτα στον μικρόκοσμό μας, και στην συνέχεια όλοι μαζί στον τόπο μας. Να αγαπήσουμε ο ένας τον άλλον, να νοιαζόμαστε ο ένας τον άλλον, να σηκώσουμε το κεφάλι ψηλά, να αντικρύσουμε το μέλλον με πείσμα και αισιοδοξία, να αρπάξουμε τη μέρα και τη στιγμή και να φτιάξουμε τον κόσμο που επιθυμούμε για εμάς και τους αγαπημένους μας.
Το πρώτο single του Σταύρου Χαλιαμπάλια “Έλα Νύχτα Μου» κυκλοφορεί από την MINOS EMI.
Μουσική: Ανδρέας Κατσιγιάννης
Στίχοι: Λίνα Δημοπούλου
 
http://mikrofwno.gr/2015/12/stavros-chaliampalias-den-tha-echi-kamia-axia-na-gino-o-megaliteros-tragoudistis-alla-na-echo-papsi-na-ime-anthropos-na-ime-o-stavros/

Next page