Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Ο νεαρός Ιταλός δημιουργός που αγάπησε την Ελλάδα και τα βίντεο που το αποδεικνύουν!


Ένας νεαρός Ιταλός δημιουργός ταινιών αγάπησε τη χώρα μας ενώ ακόμη σπούδαζε στην Αγγλία. Οι Έλληνες συγκάτοικοί του τον έφεραν σε επαφή με την κουλτούρα μας. Ο Τόμας Κούνστλερ ένιωσε να συνδέεται με το ελληνικό στοιχείο και αυτό αποδεικνύεται από τα βίντεο που βρήκαμε στο διαδικτυακό κανάλι του. 
 
Το πρώτο αφορούσε στο Ρεμπέτικο ενώ το δεύτερο είναι ένα βίντεο μικρής διάρκειας από το ταξίδι που πραγματοποίησε το καλοκαίρι, από τη Ρώμη στην Αθήνα.
 
Ο Thomas Kunstler που περνάει αρκετό καιρό στην Αθήνα, μίλησε στον Αθήνα 984 και τη Νάνσυ Αγγελοπούλου, για τα βίντεό του αλλά και τα επόμενα σχέδιά του.
“Σπούδασα κινηματογράφο σε Βρετανικό πανεπιστήμιο και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου τον περασμένο Μάιο. Κατάγομαι από τη Ρώμη και βρέθηκα στην Αγγλία μετά το σχολείο. Έμεινα εκεί 5 χρόνια. Κάποια από τα βίντεο που έχω αναρτήσει στη σελίδα μου έχουν δημιουργηθεί ως projects για τη σχολή και κάποια τα έκανα γιατί με αυτόν τον τρόπο εκφράζομαι. Η σχέση μου με την Ελλάδα ξεκίνησε όταν σπούδαζα, γιατί συγκατοικούσα με δύο Αθηναίους. Ζώντας μαζί τους, άρχισα να μαθαίνω τη γλώσσα, στοιχεία της κουλτούρας, για το φαγητό, τα πάντα. Ένιωσα κατευθείαν μία σύνδεση, με άγγιξε».
 
Η stop motion ταινία του Ιταλού δημιουργού για το ρεμπέτικο που μας έκανε αίσθηση.
 
“Δημιουργούσα βίντεο stop motion από 14 ετών, με τα χρόνια αυτά τα βίντεο έμειναν λίγο στην άκρη γιατί με τις σπουδές δεν είχα το χρόνο, είναι μία αρκετά χρονοβόρα διαδικασία. Δημιουργούσα τέτοια βίντεο όταν δεν ένιωθα καλά γιατί η διαδικασία λειτουργεί θεραπευτικά για μένα. Συγκεκριμένα για το βίντεο που δημιούργησα για το ρεμπέτικο είδα ταινίες και βίντεο που βρήκα online, εικόνες, πήρα τη γενική ιδέα και αίσθηση, το έκανα δικό μου. Η στεναχώρια και ο πόνος έχουν μια ομορφιά για μένα».
 
Roma-Athens love in the time of Mykonos είναι η πιο πρόσφατη ταινία του Thomas Kunstler.
 
 
“Το τελευταίο βίντεο είναι απόσπασμα από το ταξίδι που έκανα το καλοκαίρι με τα πόδια, εκτός από τη διαδρομή από το Μπάρι μέχρι την Πάτρα, που προφανώς πήρα το καράβι. Από την Πάτρα, όπου έφτασα στις 4 Ιουλίου, ήρθα με τα πόδια στην Αθήνα στις 14 Ιουλίου. Υπάρχουν πολλά απ’ αυτό το ταξίδι που δε μπόρεσα να μεταφέρω στο βίντεο, όπως το πόσο κουράστηκα, το πόσο δύσκολο ήταν και ίσως βαρετό σε κάποια σημεία. Αν το παρακολουθήσετε θα πείτε ωραία, πάμε κι εμείς, αλλά τελικά είναι κάτι δύσκολο. Από την Πάτρα στην Αθήνα περπάτησα μόνος, αλλά από τη Ρώμη στο Μπάρι περπάτησα με δύο και κάποιες μέρες με τρεις φίλους.
 Στα επόμενα σχέδιά μου είναι ένα δεύτερο βίντεο για το ρεμπέτικο, μιας και άρεσε πολύ το πρώτο. Είμαι ευγνώμων που οι Έλληνες εκτίμησαν τη δουλειά μου. Το δεύτερο είναι ήδη στο στάδιο της ολοκλήρωσης, περιμένω τη μουσική που γράφει ένας φίλος μου. Σκοπεύω να το στείλω και σε φεστιβάλ οπότε δε μπορώ να προσδιορίσω πότε θα το δείτε, πότε θα το ανεβάσω στη σελίδα μου».
 
Συντάκτης: Νάνσυ Αγγελοπούλου
Source: athina984.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next page