Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Έστηναν γλέντι με «δόλωμα» την Καίτη Γκρέυ

https://jukebox.com.gr/wp-content/uploads/2019/02/%CE%93%CE%9A%CE%A1%CE%95%CE%A5-%CE%9A%CE%91%CE%99%CE%A4%CE%97.jpg
Την κάλεσαν να πιάσουν τον Μάη μαζί, αλλά με αυτό που της έκαναν θα έπρεπε να τους ρίξει... μαγιόξυλο!

Η Καίτη Γκρέυ δεν μπορεί να πιστέψει ότι κάποιοι γνωστοί της εκμεταλλεύτηκαν την καλή σχέση που είχε μαζί τους και κυκλοφόρησαν αφίσα, στην οποία φαινόταν ότι την Πρωτομαγιά θα τραγουδούσε σε εκδήλωση του συλλόγου «Λόφος Παλλήνης» στην περιοχή.

Η τραγουδίστρια μιλώντας στην «Espresso» αποκαλύπτει ότι είχε προσκληθεί για να επισκεφθεί τους διοργανωτές της εκδήλωσης στο σπίτι τους, στο πλαίσιο μιας φιλικής συνάντησης, και δεν γνώριζε τίποτα για τη συμμετοχή της στην υποτιθέμενη μουσική εκδήλωση.

«Οι άνθρωποι που το έκαναν αυτό, δηλαδή να χρησιμοποιήσουν το όνομά μου σε συναυλία χωρίς να ξέρω το παραμικρό, ήταν -υποτίθεται- φίλοι μου. Απορώ πώς σκέφτηκαν αυτό το πράγμα! Ήταν ένα μεγάλο ψέμα ότι θα τραγουδήσω, με το οποίο εξαπάτησαν τον κόσμο.
Μόλις είδα στο ίντερνετ την αφίσα τρελάθηκα. Τους πήρα τηλέφωνο και τους είπα ότι θα τους κάνω αγωγή. Η αλήθεια είναι ότι με κάλεσαν για να πάω επίσκεψη στο σπίτι τους την Πρωτομαγιά, όχι να τραγουδήσω σε μαγαζί. Και βέβαια με αυτό που μου έκαναν, δεν εμφανίστηκα ούτε στο κάλεσμα» λέει στην «Espresso» η τραγουδίστρια.

«Δεν πάω σε κανάλια»

Η Καίτη Γκρέυ έχει σταματήσει τις live εμφανίσεις εδώ και πολλά χρόνια, ενώ δεν κάνει ούτε τηλεοπτικές εμφανίσεις. «Τις προάλλες με πήραν από την Κύπρο για να μου κάνουν ένα τηλεοπτικό αφιέρωμα και τους είπα ότι πλέον δεν πάω σε κανάλια» μας εξηγεί και τονίζει ότι σταμάτησε όταν ήταν στο απόγειο της καριέρας της.

«Ο κόσμος που με συναντάει στον δρόμο μου λέει "μπράβο σου, σταμάτησες την εποχή που έπρεπε". Είχα κάνει μια μεγάλη περιοδεία στην Αυστραλία και μόλις επέστρεψα είπα "τέρμα!". Ήταν η εποχή που έβγαλα το κομμάτι "Μια γυναίκα μόνο ξέρει να σου πει" με το συγκρότημα Εκείνος κι Εκείνος, που έγινε μεγάλη επιτυχία. Τότε είπα στον εαυτό μου: "Καίτη, τώρα είσαι στα πάνω σου και εκεί θα μείνεις". Ολοκλήρωσα την καριέρα μου όταν ήμουν ακόμη σε ένα υψηλό επίπεδο και έτσι θέλω να με θυμάται ο κόσμος. Το είπα και το κράτησα» επισημαίνει.

Αλκίνοος Μπουνιάς από www.espressonews.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next page