Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Μαριώ: «Το «όπα» δεν κατάφεραν να μας το πάρουν. Βγαίνει από την ψυχή μας»

H Μαριώ είναι η πιο γνωστή ίσως ρεμπέτισσα στην Ελλάδα. Είναι ρεμπέτισσα και στη ζωή της; Γιατί το ρεμπέτικο είναι και τρόπος ζωής...

«Εγώ αυτή είμαι. Η ρεμπέτισσα Μαριώ. Δεν άλλαξα ούτε αλλάζω. Είμαι απλός άνθρωπος, θα πάρω τη συγκοινωνία, θα μιλήσω με τον κόσμο. Με σταματάνε στο δρόμο, μου λένε να τους τραγουδήσω και το κάνω. Έτσι αυθόρμητα. Είμαι απλά μια εργαζόμενη, γυναίκα που τραγουδάει και δίνει χαρά και κέφι στον κόσμο, θέλω να κρατήσω το ρεμπέτικο για να υπάρχει, να ακούγεται» τόνισε στο Λοιπόν.
 
-Σήμερα ακούγεται και πάλι πολύ το παλιό καλό λαϊκό τραγούδι και το ρεμπέτικο. Είναι μόδα στη διασκέδαση;
«Όχι, δεν είναι μόδα. Κάποια πράγματα μπορεί να ξεκίνησαν σαν μόδα, αλλά το ρεμπέτικο και το λαϊκό τραγούδι είναι μέσα στην ψυχή του Έλληνα. Είναι και οι συγκυρίες που παίζουν ρόλο, λόγω των δυσκολιών που περνάμε. Γιατί το ρεμπέτικο ξεκίνησε σε δύσκολους καιρούς. Η πλειοψηφία του κόσμου είναι λαϊκοί.»

-Θεωρείτε ότι ο Έλληνας ήταν και θα είναι λαϊκός άνθρωπος;
 
«Πάντα. Το έχει μέσα στο DΝΑ του. Ο Έλληνας με το λαϊκό τραγούδι και το ρεμπέτικο ξεδίνει. Ειδικά τώρα με τις τόσες δυσκολίες. Αυτό το «όπα» δεν κατάφεραν να μας το πάρουν. Βγαίνει από την ψυχή μας»
Πηγή: www.gossip-tv.gr

Next page