Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Συνελήφθη η τραγουδίστρια Ελένη Ροδά που μεσουράνησε την δεκαετία του ΄60

Μετά από μια έφοδο της αστυνομίας στο μαγαζί που τραγουδάει, η Ελληνίδα τραγουδίστρια που μάθαμε μέσα από τις ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου οδηγήθηκε στο τμήμα μαζί με τρεις Ρωσίδες που εργάζονταν εκεί.
 
Η Ελένη Ροδά πλήρωσε την αφηρημάδα της, όπως αναφέρει η εφημερίδα Espresso, αφού είχε ξεχάσει την ταυτότητα της και όταν της την ζήτησαν οι άνθρωποι της αστυνομίας εκείνη δεν την είχε για να την υποδείξει. Έτσι, την πήραν μαζί τους στο τμήμα μαζί με τρεις αλλοδαπές από τη Ρωσία, οι οποίες δεν είχαν χαρτιά.
«Δεν είχα μαζί μου την ταυτότητά μου και βέβαια δεν είπα ποια είμαι, αφού τα παιδιά της Αστυνομίας ήταν νεαρά και αμέσως κατάλαβα ότι δεν με γνώριζαν. Η αλήθεια είναι ότι ταλαιπωρήθηκα με αυτή την ιστορία, γιατί έμεινα τρεις ώρες υπό κράτηση στο τοπικό αστυνομικό τμήμα μέχρι να έρθουν τα δικά μου άτομα και να μου φέρουν την ταυτότητά μου» δήλωσε η τραγουδίστρια και αποκάλυψε ότι η αστυνομία είχε πάει στο μαγαζί της επί τούτου.
 
«Εκτός από εμένα οδηγήθηκαν στο τμήμα και τρεις Ρωσίδες, οι οποίες βρίσκονταν στο μαγαζί χωρίς χαρτιά, γεγονός που σημαίνει ότι ο έλεγχος της Αστυνομίας δεν γίνεται χωρίς λόγο.

Υπάρχει όμως καμιά φορά και ο υπερβάλλων ζήλος των αστυνομικών, που προκειμένου να μην παραβούν το γράμμα του νόμου ταλαιπωρούν ανθρώπους που δεν έχουν κάνει κάποιο έγκλημα, απλώς έχουν ξεχάσει να πάρουν μαζί τους την ταυτότητά τους».
 
Πηγή: KoolNews.gr  - tsantiri.gr

Next page