Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Αγάθωνας Ιακωβίδης | "Το μπουζούκι έγινε για να παίξει ρεμπέτικα. Όχι οτιδήποτε χαζοπόπ”.

Καλεσμένος στην εκπομπή του Alpha “ Π.Ε.Δ.Ε.Σ” ο Αγάθωνας Ιακωβίδης ,μίλησε ανοιχτά για την εμπειρία του στην Eurovision, για τη δημοσιότητα που απέκτησε πολύ ξαφνικά αλλά και για το ρεμπέτικο τραγούδι που εκπροσωπεί.

Σχετικά με τη συμμετοχή του στη Eurovision ανέφερε ότι ναι μεν είναι ένα πανηγύρι αλλά με την καλή έννοια. Επίσης τόνισε ότι θα πήγαινε ξανά αλλά με άλλη χώρα… Είπε συγκεκριμένα : “Στην Ελλάδα κατακρίνονται πράγματα που δεν τα γνωρίζουμε. Στην Ευρώπη το παίρνουν πολύ σοβαρά αυτό τον διαγωνισμό. Δε θα κάτσω να σας πω ότι είναι το σοβαρότερο πράγμα που έχω κάνει στη ζωή μου. Ένα πανηγύρι ήταν και ένα πανηγύρι παραμένει αλλά με την καλή έννοια. Όχι εμποροπανήγυρης. Πέρασα πολύ καλά και θα πήγαινα ξανά με άλλη χώρα. Να πάρουμε και κάνα φράγκο ρε παιδιά”.

Για την όλη προβολή και δημοσιότητα που εισέπραξε όλο αυτό το διάστημα σχολίασε: “ Δεν είχαμε καμιά ιδιαίτερη προβολή. Την κακή πλευρά μας βγάζανε περισσότερο. Κοιτούσανε να βγάλουν καυγάδες, να κάνουν κουτσομπολιά. Εγώ απλά έπαιζα το παιχνίδι τους τότε. Θέλανε έναν Αγάθωνα να τα πει έξω από τα δόντια και το έκανα”.

Τέλος σε ό,τι αφορά τη μουσική που εκπροσωπεί και τις ενδεχόμενες συνεργασίεςξεκαθάρισε ότι σε συνεργασίες είναι πάντα ανοιχτός, το μόνο που προσέχει κυρίως είναι η επιλογή των τραγουδιών και ιδιαίτερα του στίχου. Αποφεύγει τον στίχο που προσβάλλει. Ανέφερε χαρακτηριστικά: “Συνεργασίες θα κάνω και ιδιαίτερα με νέα παιδιά, όταν χρειάζεται και όταν δεν με προσβάλει το τραγούδι. Εμένα πολλές φορές με ενοχλεί ο στίχος. Δεν θα μπορούσα να πω τραγούδια με στίχο που με προσβάλει”. Δεν δηλώνει ρεμπέτης καθώς θεωρεί πως δεν υπάρχουν ρεμπέτες σήμερα. Απλώς εκπροσωπεί τη ρεμπέτικη μουσική και δήλωσε : “ Εγώ δεν γεννήθηκα ρεμπέτης, ούτε έγινα ρεμπέτης, ούτε είμαι ρεμπέτης. Δεν υπάρχουν ρεμπέτες σήμερα. Εγώ είμαι ένας μουσικός που παίζω ρεμπέτικα, γιατί αυτά μoυ αρέσουν. Το μπουζούκι έγινε για να παίξει ρεμπέτικα. Όχι οτιδήποτε χαζοπόπ”.

Πηγή: tralala.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next page