Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Ο Justin Bieber τραγουδά ελληνικά ρεμπέτικα!

Έκπληξη έχει προκαλέσει στο κοινό του Bieber παγκοσμίως η ανακοίνωσή του ότι πρόκειται να ηχογραφήσει νέο άλμπουμ όπου θα τραγουδά ελληνικά ρεμπέτικα τραγούδια!

Ο τραγουδιστής που κάνει αυτές τις μέρες περιοδεία στη Γερμανία, έκανε ένα διάλλειμα για να επισκεφτεί τη χώρα μας και να ανακαλύψει νέες πηγές έμπνευσης.

Ο Bieber, αφού μας αποκάλυψε ότι ο προπάππους του ήταν Έλληνας, επισκέφτηκε ένα στούντιο στην Ελλάδα και άκουσε μια ελληνική μπάντα με τα μέλη της οποίας είχε αναπτύξει μια εξ αποστάσεως φιλία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Οι ρεπόρτερ του Greek Reporter στην Ελλάδα ήταν στο Studio 64 όταν ήρθε εκεί ο Bieber και τον ρώτησαν αν του άρεσαν τα ρεμπέτικα τραγούδια που άκουσε. Προς μεγάλη έκπληξη των πάντως ο τραγουδιστής δήλωσε: “I love it!”

«Βασικά, είμαι και λίγο Έλληνας. Ο προπάππους μου ήταν από τη Μικρά Ασία. Θαυμάζω την ιστορία και το άκουσμα των ρεμπέτικων τραγουδιών, και το νέο άμπουλ θα είναι αφιερωμένο στα ρεμπέτικα με μοντέρνο ήχο,» πρόσθεσε.

Ο τραγουδιστής μίλησε για το όνομα του καινούργιου του άλμπουμ και την ιστορία της οικογένειας του αποκλειστικά στο Greek Reporter. «Το επώνυμο του προπάππου μου ήταν Καραμπιμπερής. Όταν ήρθε στην Αμερική το έκανε Μπίμπερ· ο τίτλος του νέου μου σινγκλ θα είναι Καραμπιμπερίμ, για να τιμήσω τους προγόνους μου και τη ρεμπέτικη μουσική».

Ο τραγουστής που έμεινε στη χώρα μας λιγότερο από 24 ώρες δοκίμασε την τύχη του και στο μπουζούκι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next page